بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


وینگادا:همیشه برای کی روش شانس می آوردم!

http://axgig.com/images/02227616729032601724.jpg

در باشگاه چلسی سمینار سالانه فوتبال یکباردیگر برگزارشد .مربیان و بازیکنان نامداری از کشورهای مختلف در این رویداد مهم شرکت میکنند.حضور نلو وینگادا پرتغالی سرمربی سابق پرسپولیس و دوست صمیمی کی روش از نکات جالب این سمینار بود.محمد تقوی در صفحه شخصی فیسبوک خود اینگونه در مورد حواشی سیمنار فوق توضیح داده است.
در حاشیه این سمینار موفق شدم در مورد تیم ملی ،کی روش و پرسپولیس کلی با وینگادا صحبت کنم.وینگادا در تمام طول گفتگو از خاطرات خوبی که درایران داشت صحبت میکرد و اعتقاد داشت که پرسپولیس تیم خوب و بسیاربزرگی است اما او در زمانی نامناسب به پرسپولیس ملحق شده بود که ازمهمترین عوامل ناکامی او بود.درمورد تیم ملی نیز اصرارداشت که فقط بدلیل دوستی با کی روش در قطر کنار او قرارگرفت و معتقد بود که همیشه برای کی روش شانس می آورد.
بعد از بازی نیز به کی روش گفته بود که پاقدم من باعث شد تا شما بتوانید قطر را شکست دهید. او کی روش را به مانند برادر خود میدانست و اظهار داشت هیچوقت از کمک به او تحت هیچ شرایطی دریغ نمیکند.بدلیل اینکه در مدتی که بعنوان یکی از اعضای کادر فنی درکنار کی روش به تیم ملی کمک کرده بود و پولی دریافت نکرده به نمایندگی از تمام مردم ایران از او تشکر کردم .فردا آخرین روز سمینار است و خبرهای بیشتری نیز در راه است.
بزرگترین پیروزی:
نکته جالب و صد البته بسیار مهم و دغدغه اصلی این روزهای برخی از فوتبالدوستان ایرانی پرداختن به خرافات و مطرح کردن داشتن شانس زیاد در صعود ایران به جام جهانی برزیل است!
حال با توجه به اظهارات وینگادا و اشاره ایشان به اعتقادی که کروش نسبت به حضور وی روی نیمکت ایران داشته و عنوان کرده که وینگادا برایش شانس می آورد،می تواند تا مدتها سوژه جالبی برای فوتبالدوستان و منتقدان سرمربی ایران باشد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 7 / 1392برچسب:تیم ملی فوتبال,مربیان خارجی,کروش,وینگادا,کروش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com